Nailpassion.ee e-poodi haldab Nail Passion OÜ ( reg nr: 12986785, aadress: Kadaka tee 133, Tallinn 10915)

Kõik nailpassion.ee kodulehel olevad hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu. nailpassion.ee e-poes saad ostu sooritada nii registreerimata kui ka registreerunud kliendina. Kaup toimetatakse kohale Eesti piires.

Tellimuse vormistamine

Vali välja endale meeldiv toode, vajuta nupule “Lisa korvi” ja toode lisatakse ostukorvi.

Seejärel on võimalik jätkata teiste toodetega tutvumist, nende lisamist ostukorvi, muuta korvi sisu või alustada maksmist.

Kauba eest tasumine

Kauba eest tasumiseks mine ostukorvi, mille leiad leheküljel paremal menüü kõrval korvi kujutisele vajutades.

Vajutades nupule “Maksa” suunatakse lehele, kus tuleb täita ära kontaktandmed ja valida endale sobiv tarneviis, valides rippmenüüst lähim Itella Smartposti, DPD või Omniva pakiautomaat.
Valides tarneviisiks kulleriga kohaletoimetamise, tuleb sisestada aadress, kuhu kuller paki toimetab.

Pane tähele: kontaktandmete ja tarneviisi valimisel tuleb olla tähelepanelik, sest selle informatsiooni õigsusest ja täpsusest sõltub soovitud toote kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

Kui oled täitnud vajalikud lahtrid ja kontrollinud andmed üle, siis vajuta maksmiseks nuppu “Maksa”, mis asub lehel all paremas nurgas.

Peale nupule “Maksa” vajutamist kuvatakse Makseviisid, kus on pankade loetelu, mille kaudu on võimalik tasuda. Tasuda on võimalik läbi Montonio (Swedbank, SEB Pank, Danske Bank, Krediidipank, LHV Pank, Nordea pank).

Vali endale sobiv makseviis, mille kaudu soovida tasuda, selleks vajutada panga pildi juures olevat nuppu “Maksa”.

Peale klikkimist nupule “Maksa” suunatakse teid Maksekeskusesse. Kui tasud Montonio kaudu siis tuleb märkida linnuke kasti “Olen tutvunud ja nõustun tingimustega” ja vajutada vastava panga logole. Seejärel suunatakse panka, kus tuleb kontrollida üle makseinfo, sooritada makse ja vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.

Ostukinnitus saadetakse esitatud e-posti aadressile.

Kohaletoimetamine

Tellimus toimetatakse kohale Eestis 5-7 tööpäevaga Itella SmartPosti, DPD või Omniva vahendusel kui toote juures ei ole märgitud muud infot. Kampaaniate ajal võib tarneaeg olla pikem.

“Tulen ise järele” pakkidele saab järele tulla eelneval kokkuleppel (üldiselt argipäeviti 10st 16ni)
“Tulen ise järele” pakke hoiame 5 tööpäeva. Alates 6ndast tööpäevast lisandub paki hoiustamise tasu 0,20€ päeva eest.

Kauba kohale jõudmisest soovitud pakiautomaati saadetakse paki saaja mobiitelefonile vastavasisuline SMS, milles on kirjas pakiautomaadi ukse avamise kood. Kauba kättesaamiseks tuleb minna pakiautomaadi juurde ja sisestada uksekood vastavalt pakiautomaadi puutetundliku ekraanil olevatele juhistele.

Kauba tagastamine

Füüsilisel isikul on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. 
Kauba tagastusõigus ei rakendu juriidilisele isikule.

Kauba tagastamisel katab saatmiskulud tellija.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis ning vabas vormis tagastamisavaldus peab olema Nail Passion OÜ-le saadetud kirjalikult meiliaadressil info@nailpassion.ee 14 päeva jooksul.

Ettemaks tühistatud tellimuse (va transpordikulu) eest tagastatakse kliendi pangakontole 14 päeva jooksul peale avalduse esitamist eeldusel, et kaup tagastatakse selle aja piires Nail Passion OÜ-le.

Klient tasub kauba tagastamisega seotud transpordikulud, va juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta kliendi tellimuses olevale tootele (vale toode).

Lisainfo

Nail Passion OÜ jätab endale õiguse muuta e-poe sisu, hindu ja süsteeme.

Lisainfo toodete, tarne-, maksetingimuste või muu kohta võta ühendust: telefonil  (argipäeviti 10-16ni) +372 55547814 

Eraisikule paberarve maksumus 2€
Firma saab kasutada kupongi lahtris koodi tasutaarve, millega saab paberarve tasuta.

Soome KM-kohuslased saavad e-poe väliselt tellida tooteid KM-vabalt. Selleks saatke firma andmed ja soovitud toodete nimekiri info@nailpassion.ee. Kui tellimus on juba tehtud läbi e-poe, ei kuulu KM osa tagastamisele.

Kui tellimus on vormistatud eraisiku nimele, pole firmale ümbervormistamine võimalik. 

Kui tellimus on vormistatud firma nimele, pole eraisiku nimele ümbervormistamine võimalik.

Kui tellimus on vormistatud, pole arvel andmete muutmine võimalik. E-pood koostab arved kliendi sisestatud andmete põhjal.

Kui tellimus on vormistatud, ei ole sellele tellimusele võimalik tooteid enam lisada.