Kasutustingimused ja tellimine

Nailpassion.ee e-poodi haldab Nail Passion OÜ ( reg nr: 12986785, aadress: Kadaka tee 70c, Tallinn 10915)

Kõik nailpassion.ee kodulehel olevad hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu. nailpassion.ee e-poes saad ostu sooritada nii registreerimata kui ka registreerunud kliendina. Kaup toimetatakse kohale Eesti piires.

Tellimuse vormistamine

Vali välja endale meeldiv toode, vajuta nupule “Lisa korvi” ja toode lisatakse ostukorvi.

Seejärel on võimalik jätkata teiste toodetega tutvumist, nende lisamist ostukorvi, muuta korvi sisu või alustada maksmist.

Kauba eest tasumine

Kauba eest tasumiseks mine ostukorvi, mille leiad leheküljel paremal menüü kõrval korvi kujutisele vajutades.

Vajutades nupule “Maksa” suunatakse lehele, kus tuleb täita ära kontaktandmed ja valida endale sobiv tarneviis, valides rippmenüüst lähim Itella Smartposti või Omniva pakiautomaat.

Pane tähele: kontaktandmete ja tarneviisi valimisel tuleb olla tähelepanelik, sest selle informatsiooni õigsusest ja täpsusest sõltub soovitud toote kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

Kui oled täitnud vajalikud lahtrid ja kontrollinud andmed üle, siis vajuta maksmiseks nuppu “Maksa”, mis asub lehel all paremas nurgas.

Peale nupule “Maksa” vajutamist kuvatakse Makseviisid, kus on pankade loetelu, mille kaudu on võimalik tasuda. Tasuda on võimalik läbi Maksekeskuse (Swedbank, SEB Pank, Danske Bank, Krediidipank, LHV Pank, Nordea pank), VISA ja MasterCard krediitkaardi kaudu.

Vali endale sobiv makseviis, mille kaudu soovida tasuda, selleks vajutada panga pildi juures olevat nuppu “Maksa”.

Peale klikkimist nupule “Maksa” suunatakse teid Maksekeskusesse. Kui tasud Maksekeskuse kaudu siis tuleb Maksekeskuses märkida linnuke kasti “Olen tutvunud ja nõustun tingimustega” ja vajutada vastava panga logole. Seejärel suunatakse panka, kus tuleb kontrollida üle makseinfo, sooritada makse ja vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”. Pane tähele: krediitkaardiga makstes tuleb täita lehe all olevad “Maksa kaardiga” vastavad tühjad väljad ja vajutada nupule “Maksa”.

Ostukinnitus saadetakse esitatud e-posti aadressile.

Kohaletoimetamine

Tellimus toimetatakse kohale Eestis 1-2 tööpäevaga Itella SmartPosti või Omniva vahendusel.

Kauba kohale jõudmisest soovitud Itella SmartPosti pakiautomaati, saadetakse paki saaja mobiitelefonile vastavasisuline SMS, milles on kirjas pakiautomaadi ukse avamise kood. Kauba kättesaamiseks tuleb minna pakiautomaadi juurde ja sisestada uksekood vastavalt pakiautomaadi puutetundliku ekraanil olevatele juhistele.

Alates 50 € tellimusest on transport Eesti piires tasuta.

Kauba tagastamine

Teil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis ning vabas vormis tagastamisavaldus peab olema Nail Passion OÜ-le saadetud kirjalikult meiliaadressil info@nailpassion.ee 14 päeva jooksul.

Ettemaks tühistatud tellimuse (va transpordikulu) eest tagastatakse kliendi pangakontole 14 päeva jooksul peale avalduse esitamist eeldusel, et kaup tagastatakse selle aja piires Nail Passion OÜ-le.

Klient tasub kauba tagastamisega seotud transpordikulud, va juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta kliendi tellimuses olevale tootele (vale toode).

Lisainfo

Nail Passion OÜ jätab endale õiguse muuta e-poe sisu, hindu ja süsteeme.

Lisainfo toodete, tarne-, maksetingimuste või muu kohta võta ühendust: telefonil +372 55547814 või e-maili teel info@nailpassion.ee